Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Si at jeg trenger overlock-maskin!!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Si at jeg trenger overlock-maskin!!

...selv om jeg aldri har tatt i en før Og jeg ikke har sydd på nærmere tre år... Jeg har såååå lyst til å sy igjen, og nå har jeg jo en liten i magen. Både h*n og guttungen kunne jeg jo fint sydd til. Og det går jo mye fortere med overlock ikke sant? Og det må da kunne gå an å lære seg det selv, etter å ha lært seg selv symaskin, strikking og hakking? Tenkte å kjøpe meg en bedre symaskin, og kunne veldig tenkt meg en overlock også

Hilsen lille frøken jeg-har-lyst-på-nytt-leketøy.

Sv: Si at jeg trenger overlock-maskin!!

Jeg kan si det; Du trenger overlock-maskin!!

Comment

Ja, hvis du lover å si at jeg også trenger det...

Og jo, hvis du liker å sy, og har tenkt å sy en del klær til barna og lignende, så ser jeg absolutt fordelen i å ha en overlock. Jeg har sydd MYE de to siste årene, også litt for salg, og har foreløpig bare en vanlig (men god) symaskin, og overlock er virkelig et savn! Tror ikke det skal være noe problem å lære seg det selv nei, og nå finnes det jo så mange gode sysider på facebook og ellers på nettet, videoer på youtube osv at jeg tror vi kunne blitt eksperter på kort tid

Comment

Flinke jente :klappe: Må tenke på det et par dager til tror jeg. Flere må gjerne overtale meg altså. For jeg tror virkelig jeg trenger overlock, altså

Comment

Om du syr endel er det helt klart verdt det å ha en overlock.
          Jeg er i alle fall fryktelig glad i min.

-Og det skal ikke mye læring til for å komme i gang med heller.
          Inne på sykroken.no er det mulig å få endel sytips, og tips på gode maskiner.

Også må jeg bare anbefale sybladet Ottobre til barneklær.
          Har sydd massevis ut fra de bladene.
          Enkle oppskrifter å følge, og mange størrelser til hvert plagg. Perfekt både til nybegynnere og viderekomne.
          Hannah 12.02.2004 Christoffer 13.06.2008
          Pluggen 04.12.1998 - 16.08.2011 .....

Dagbok .... Sytråd...... LiVe design........LiVe-Design på facebook

Comment

Working...
          X