Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Gullkorn fra [email protected]

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Gullkorn fra [email protected]

Opprinnelig lagt inn av -Tvillingmamma- Se innlegg
    "Jula varer helt til påske...."
    Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen.

Comment

Det kommer en del "gullkorn" fra meg også, men det er en som skiller seg veldig ut
      Sambo var skikkelig gretten en formiddag så jeg sier; "Herregud så gretten du er, har du stått opp med beinet feil vei eller?!" og da gjør jo ikke han noe annet enn å knekke sammen i latter, og jeg skjønner ingenting før han forklarer meg hva jeg sa feil
      kommer nok til å høre den i maaange år til..
      Mamma til en gullgutt født 16.11.09, og en gullgutt født 06.01.15

Comment

Opprinnelig lagt inn av Lille_nurket Se innlegg
        Det kommer en del "gullkorn" fra meg også, men det er en som skiller seg veldig ut
        Sambo var skikkelig gretten en formiddag så jeg sier; "Herregud så gretten du er, har du stått opp med beinet feil vei eller?!" og da gjør jo ikke han noe annet enn å knekke sammen i latter, og jeg skjønner ingenting før han forklarer meg hva jeg sa feil
        Beinet feil vei.
        Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Lille_nurket Se innlegg

10.08.08 Lana 4340g, 53cm, 36cm HO. Huleboer[IMG]http://counters.families.com]
          06.06.10 Krapylet 4920, 57cm, 38cm HO.

Comment

Working...
          X