Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Julen bringer nye ord....

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Julen bringer nye ord....

.....og det er jammen ikke lett å få de rett

Snupsi gjentar alle ord jeg sier til henne...og stort sett rett. Men, julenisse...det er en utfordring. Samme hva, så blir det ikke rett.

Var på rema 1000 her om dagen, de har noen store julenisser for salg der. "Å se! Juletiss!" Ho har sagt juletiss siden ho sa det første gangen...jeg sier, ja det var fin juleNISSE...men det synker visst ikke inn . Når vi kom hjem så ho i europris reklamen...."Å se gisen med juletiss." Var en figur, en gris med nisser på ryggen
    Mamma til 2 Snupper
    2007 og 2009
    ~Min Blogg~

Sv: Julen bringer nye ord....

Juletiss ja, det er mye juletisser nå fremover!! Så er vel ikke siste gangen dere hører det heller

Jeg var på butikken i dag jeg og, og der var det en gutt på ca. 3 år som satt i en handlevogn og skreik" SEX, SEX, SEX, SEX, PUUUULE"
    Med en rødmende mor og far som gikk og trillet og hysjet, mens de snakket til han på et eller annet språk jeg ikke skjønte...
    Gutt '08
    Gutt '14

Comment

Opprinnelig lagt inn av Blomsterbie Se innlegg

Juletiss ja, det er mye juletisser nå fremover!! Så er vel ikke siste gangen dere hører det heller

Jeg var på butikken i dag jeg og, og der var det en gutt på ca. 3 år som satt i en handlevogn og skreik" SEX, SEX, SEX, SEX, PUUUULE"
      Med en rødmende mor og far som gikk og trillet og hysjet, mens de snakket til han på et eller annet språk jeg ikke skjønte...

Skjønner at ein må passa seg for kva ein seier høgt, med barn tilstades..

Svangerskapsdagbok

Comment

festlige barne utsagn!
        Carina 11år David 9år Milla 5år

Comment

Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,[email protected], ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk

Comment

Bare å passe på hva man sier når de begynner snappe opp ting. Men vil nå heller at Snupsi sier juletiss enn sex og pule
            Mamma til 2 Snupper
            2007 og 2009
            ~Min Blogg~

Comment

Opprinnelig lagt inn av Maria-B Se innlegg
              Bare å passe på hva man sier når de begynner snappe opp ting. Men vil nå heller at Snupsi sier juletiss enn sex og pule
              Hahaha, enig! Og hun er jo ikke to år engang, mens denne guttungen var minst tre år..
              Gutt '08
              Gutt '14

Comment

Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen.

Comment

Herlig!
                  Mamma til Vilja Sofie født 12.10.07~
                  Venter et lite småtroll i mai 2010

Comment

Merkelig altså. Ho kan si nisse...men spør jeg om ho kan si juleNISSE...så blir det fortsatt bare juletiss. "mamma kjøpe juletiss???" det er morro på butikken det
                    Mamma til 2 Snupper
                    2007 og 2009
                    ~Min Blogg~

Comment

Ho har vel bestemt seg for at det er juletiss.

Svangerskapsdagbok

Comment

David på 2.5år har akkurat kommet med et nytt ord. Det har ikke noe med jul å gjøre. Men jeg må bare dele med dere..

Han er så opptatt av heltefigurer. Spiderman er det store for tiden Og i den forbindelse dukket det opp et nytt ord.. "mamma,,, eg e kukken" Jeg ble stående litt måpende og lure,, hvor fikk han DET ordet fra?... Så tenkte jeg litt,, og han gjentok ordet. Og såå demret det for meg. Gutten prater jo ikke rent.. så det han forsøkte å si var at han var skurken..
                        Carina 11år David 9år Milla 5år

Comment

Opprinnelig lagt inn av Sommerfuglen Se innlegg
                          David på 2.5år har akkurat kommet med et nytt ord. Det har ikke noe med jul å gjøre. Men jeg må bare dele med dere..

Han er så opptatt av heltefigurer. Spiderman er det store for tiden Og i den forbindelse dukket det opp et nytt ord.. "mamma,,, eg e kukken" Jeg ble stående litt måpende og lure,, hvor fikk han DET ordet fra?... Så tenkte jeg litt,, og han gjentok ordet. Og såå demret det for meg. Gutten prater jo ikke rent.. så det han forsøkte å si var at han var skurken..
                          Blir som vesla her det, som springer rundt å spør om hu kan få seks.. Jenta spør jo om kjeks.. Men den kan jo tolkes som min eldste nevø på 19 år gjør.. "Nei, du er ikke gammal nok" svarer han, og mener da ikke tallet men aktiviteten.. Blir jo ikke utdypa noe mer til henne, men han flirer og deler mer enn gjerne på kjekspakka med henne
                          98 & 06

22/07 2011

Comment

mamma forteller fortsatt til alle som maatte ville höre om da jeg var liten og fikk en disney sjokolade (husker dere de i rödt papir, melkesjokolade og en disney figur i hvit sjokolade i midten)og proklamerte for hele Narvesen at; mamma mamma jeg har faatt en stor hvit vagina paa sjokoladen min!' det var hu Magika (fra tryll)

Totalt Forelsket I Min Lille Prins

Comment

Svangerskapsdagbok

Comment

Working...
                              X