Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Buren??-på låven

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Buren??-på låven

Datteren min har et rart navn på noe hun er redd for,eller synes er skummelt.Det navnet er buren.Hun sier feks.at hun tør ikke gå opp på loftet når det er mørkt-for da kommer buren.Jeg har lurt lenge på hva hun mente med dette navnet ,hva det egentlig var.Etter lang tid fant jeg ut at buren var en hodeskalle/skjelett.
    Etter hvert som hun ble større var hun ikke redd dette mer ,og vi spøkte oss i mellom med denne "buren".Trodde etter en tid at hun hadde glemt denne greia,men...
    Etter et overnatningsbesøk hos søskenbarnet kom hun hjem med et rart glis om munnen og sa:Trine og de har buren på låven!
    -Nei sa jeg.Det med buren er bare tull og tøys.Det er ingen bur på låven og dermed basta.
    Da ble hun umulig og ville ikke gi seg med denne påstanden.
    Jeg snakket senere på dagen med min svigerinne i telefonen,og nevnte
    episoden til henne.Først ble hun helt paff også lo som bare det.
    Hva er det ? spør jeg.-Jo .sa hun,vi har et stort skilt med buren på,som henger på skapet i låven.Skapet inneholder giftige kjemikalier,og ungene var med med når jeg skulle låse inn noen flasker i skapet.
    Der fikk jeg den!!
    Tove

Så artig med slike egne ord!

Elise hadde et slikt ord og tenk nå har jeg glemt hva det var, men vi fant aldri ut hva hun mente med det.
    Nennemor vinker 1 : , Elise f. juli -99 Eirik f. mars -02 :hopp3: og Lars f. okt. -04

Comment

hilsen turvid

Min blogg

Comment

Mamma til verdens herligste Sebastian født 15.11.04 og Leander født 16.04.06
        "Learn From Yesterday - Live For Today - Hope For Tomorrow"

Comment

Stolt mamma til 2 herlige gutter f. 2oo2 og 2oo5 og en skjønn liten jente født 2o1o

Comment

-01 -06 -12

Comment

Sv: Buren??-på låven

barn er artig!

Comment

Sv: Buren??-på låven

:ler2: artig!
                04 & 06

Comment

Working...
                X