Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Gullkorn fra barn

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Gullkorn fra barn

En jeg kjenner har en gutt på 5 år, og han var på overnatting hos mormoren. Hun kom ut av dusjen og gutten sier: Mamma og har pupper!!!! ja ,sier mormoren, hun har da det. Gutten fortsetter med og si: Men ikke så lange som dine mormor.
    Syntes den var ganske artig.
    Hilsen Sommerglad.

Hehehhe!!

Comment

Hilsen may

Comment

he he he
        Mamma til verdens herligste Sebastian født 15.11.04 og Leander født 16.04.06
        "Learn From Yesterday - Live For Today - Hope For Tomorrow"

Comment

-01 -06 -12

Comment

Sv: Gullkorn fra barn

Jeg overhørte to gutter som krangler om hvem som visste at Kong Harald het kong harald først. Den ene av guttene var fem år og den andre knapt fylt tre. Den eldste tenkte han skulle "ta rotta" på treåringen og sa: jeg visste da lå i magen til mamma jeg. Da bare så treåringen på han og svarrer: er det noe da? jeg visste det før pappa sprøytet meg inn

Comment

Hei... da min minste sønn var ca.2år gikk han rundt og sa: " opp med henna -så skyte eg!! "

Og en gang min søster var gravid og noen kommenterte at det måtte da være tvillinger, sa treåringen hennes; "nehei!! ho e no ikkje tjukk bak!!

Comment

Min 3 åring sier "han" når han snakker om meg, og da blir han rettet: "du må si hun". "Neeeeeeehei", svarer han, "mamma er ingen hund!". Så begynte han å si at mamma er pusikatt siden han ble sagt så mange ganger at jeg er en "hun(D)"

sept'05
                juli'07

Comment

Working...
                X