Kunngjøring

Collapse
1 av 2 < >

Disse fagfolkene besvarer ikke nye spørsmål

Disse fagfolkene besvarer ikke lengre nye spørsmål i vårt forum, men her kan du lese tidligere spørsmål og svar.
2 av 2 < >

Helsesøster besvarer ikke lengre nye spørsmål

Les tidligere spørsmål og svar
See more
See less

Erfaringer med kobberspiral?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Erfaringer med kobberspiral?

Noen her inne som har erfaring med kobberspiral?
    Hører så mye negativt,mest at blødningene blir så store,noen som har opplevd at det ikke blir det kanskje?
    Er nemlig ute etter et ikke-hormonelt prevansjonsmiddel.
    Leander 28.03.04 Strategiske mål v/ fødsel: 3560,50.
    Carmen 10.01.06 Strategiske mål v/ fødsel: 2690,47.

Sv: Erfaringer med kobberspiral?

heia, jeg er veldig fornøyd med kobberspiralen, har hatt den i 1 1/2 år nå uten noen bivirkninger, utenom å blø litt mer, men på meg har det ikke vært mye mer og den varer ikke lengre,så noe må men jo tåle men i forhold til di ganger jeg har gått på pillen er dette en ny verden for meg , jeg er kjempefornøyd , men det er jo forskjellig fra dame til dame!
    lykke til med valget!
    :bg sov:

Comment

jeg haddemye vondt i magen, sterke mensensmerter og ble gravid på det.

så ingen posetiv erfaring herfra...

Comment

Fikk sterke blødninger og innimellom sinnsykt vondt i magen.. men syns forøvrig at spiral er et bra prevansjonsmiddel, så kommer nok til å prøve igjen! Er noen år siden sist, så greit å la det få en sjangs!

Alle reagerer forskjellig, så hvis du syns dette høres ok ut så ville jeg ha prøvd. Kobberspiralen er jo ikke såå dyr heller, så hvis det blir plager så kan du jo fjerne den!
        To perfekte gutter!!
        06.08.2009
        21.06.2005

Comment

Takker for svar....da er det som jeg trodde,veldig forskjellig fra persn til person....får vel bare prøve selv da,og håpe at det funker for meg!

Comment

Jeg har kobberspiral. Har hatt veldige mensensmerter, og større blødninger. Om smertene kom av at kroppen skulle stabilisere seg etter fødsel/svangerskap, vet jeg ikke, men det er det jeg tror -fordi etter 4 menstrasjon har jeg ikke så vondt lenger At jeg blør mer får jeg tåle! Anbefaler det jeg! Lykke til.
            Grip dagen!

Comment

Når dere sier at dere blør mye,vil det si en kraftig forandring fra når dere ikke brukte spiral? Det er ikke slik at dere på en måte må bruke bleier liksom?
              Jeg syns jeg blør bra fra før,så jeg håper ikke det vil bli en voldsom forandring...

Comment

ikke så galt på meg, gått opp en størrelse i tampong , og bruker di samme bindene så et er ikke så store forandring.
                og bare for å ha sagt det, jeg har altså ikke fått mens smerter etter jeg fikk kobberspiral!
                :bg sov:

Comment

Opprinnelig lagt inn av mamma til jonas Se innlegg
                  ikke så galt på meg, gått opp en størrelse i tampong , og bruker di samme bindene så et er ikke så store forandring.
                  og bare for å ha sagt det, jeg har altså ikke fått mens smerter etter jeg fikk kobberspiral!
                  Å,høres jo positivt ut da! Jeg får for at dette blir et godt alternativ for oss.

Comment

Working...
                  X