Kunngjøring

Collapse
1 av 2 < >

Disse fagfolkene besvarer ikke nye spørsmål

Disse fagfolkene besvarer ikke lengre nye spørsmål i vårt forum, men her kan du lese tidligere spørsmål og svar.
2 av 2 < >

Helsesøster besvarer ikke lengre nye spørsmål

Les tidligere spørsmål og svar
See more
See less

mageleie

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mageleie

Hei. Jeg har en sønn som er drøyt fire måneder. Han vil helst ligge på magen hele tiden, men jeg tør ikke å la ham ligge i mageleie om natten, på grunn av krybbedød-faren. Dette fører til at det blir noen urolige netter. Først når morgenen kommer og jeg lar ham ligge på magen... sover han ordentlig godt. Har du noen råd for når han kan få ligge på magen om natten også? Han snur seg fint fra mage til rygg når han er våken, så jeg tror egentlig at han kan ligge på magen om natta.... men jeg tør bare ikke...

Beklager, men jeg kan ikke anbefale deg å la ham ligge på magen når han sover.
    Jeg skjønner at det er en vaneting for han og at det slitsomt med urolige netter. Du vet hvorfor vi anbefaler mageleie og utifra dette må du velge selv. Vi vet ikke hvorfor mageleie er verre en ryggleie, bare at det er en av de største faktorene som gjorde at antallet krybbedød ofre gikk drastisk ned de siste ti årene.
    Hilsen helsesøster cecilie

Comment

Han må nok ligge på ryggen om natta til han blir så stor at han snur seg selv da. Det går bra det, når man er innstilt på det! Han er en utrolig rolig gutt, og sover roligere sammen med meg, så han får gjøre det innimellom da. *zz*

Comment

Du er nok ikke den eneste (av oss ) som har en sprellebylt i senga om natta (i tillegg til mannen mener jeg...)
        Sov godt og trygt.
        Hilsen helsesøster cecilie

Comment

Working...
        X