Kunngjøring

Collapse
1 av 2 < >

Disse fagfolkene besvarer ikke nye spørsmål

Disse fagfolkene besvarer ikke lengre nye spørsmål i vårt forum, men her kan du lese tidligere spørsmål og svar.
2 av 2 < >

Helsesøster besvarer ikke lengre nye spørsmål

Les tidligere spørsmål og svar
See more
See less

Hvorfor har hun så ofte diare?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hvorfor har hun så ofte diare?

Vet at det "går diare" her som vi bor, men dette som lillegull har kan jeg ikke forstå hva er.
    Ene dagen så kan hun ha veldig til magesyke kanskje tre ganger for dagen, for så i neste dag ha ganske normal avføring en gang for dagen, så er det på han igjen dagen etter der med magesyke igjen kanskje fire fem ganger den dagen.
    Hva i alle dager kan dette være :?:
    Ellers så virker det som hun er i god form, glad og aktiv.
    Hun er foresten 13 mnd gammel.

Avføringen kan variere for eksempel med forskjellige matvarer også. Har du lagt merke til noe spesielt?

Jeg vet ikke hvor lenge dette har pågått, men det viktigeste er at hun ikke virker syk! Hvis ting ikke er bedre etter to uker, synes jeg det er på sin plass å ringe legen. Hvis man er bekymret går det jo an å besøke helsestasjonen får å sjekke at hun går fint opp i vekt, eller diskutere kostholdet litt mer.
    Hilsen helsesøster cecilie

Comment

Min sønn på 5 år, har litt med "løs mage" helt siden han var rundt 1 år... nå har vi omsider (for ca 1 år siden) funnet ut at det er melk han blir så løs i magen av... Vi har nå gått over til soyamelk/rismelk når han skal ha feks cornflakes o.l.... ellers drikker han vann og litt juice.
      Det er iallefall ganske lett og skjekke. Lykke til

Comment

Working...
      X