Kunngjøring

Collapse
1 av 2 < >

Disse fagfolkene besvarer ikke nye spørsmål

Disse fagfolkene besvarer ikke lengre nye spørsmål i vårt forum, men her kan du lese tidligere spørsmål og svar.
2 av 2 < >

Helsesøster besvarer ikke lengre nye spørsmål

Les tidligere spørsmål og svar
See more
See less

Han vil ikke ha sko på.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Han vil ikke ha sko på.

Hva skal jeg gjøre med Eirik? Han går og går og går og løper nesten og nå er det virkelig på tide at han får prøve seg utendørs, men ungen brøler så fort han får sko på! Vi har sjekket fotstørrelsen hans i skobutikken, så det er ikke et at skoene er for små. Nå har vi prøvd vintersko, småsko og gummistøvler og alt fører til masse hyl og skrik! Tårene renner og han aner ikke hvordan han skal bevege seg med disse klumpete tingene på føttene.

Hva gjør jeg nå da? Han kan jo ikke gå barbeint utendørs og han begynner å bli stor og tung å bære på bestandig. Jeg hadde gledet meg til å få sko på ham og la ham gå selv.

Nå har jeg vurdert å kjøpe/finne frem noen tøfler for å se om det kan være en myk overgang, men hvis ikke det hjelper heller vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Han kan da ikke gå sokkelesten resten av livet.

Har noen opplevd det samme? Går deres søte små uten sko på femte året eller hva gjorde dere for å løse dette her? Hjelp!!!
    Nennemor vinker 1 : , Elise f. juli -99 Eirik f. mars -02 :hopp3: og Lars f. okt. -04

Jeg tipper det bare er frustrasjonen over "de klumpete tingene" som du sier. Må nok bare venne seg til dem. Kanskje når han får gå ute med dem at de er mer spennende? Jeg har dessverre ikke noe supert tips her. Noen andre?
    Hilsen helsesøster cecilie

Comment

I dag, etter en del godsnakking og distrahering, gikk Eirik inne i tøfler! Det var først mye hyl og skrik, men de er jo mykere da, så han godtok dem til slutt. Nå får vi ta en tøffel-periode først og så prøve igjen med sko om noen dager tenker jeg.

Det er mange ting! Og så kommer alle småtinga og bagatellene.
      Nennemor vinker 1 : , Elise f. juli -99 Eirik f. mars -02 :hopp3: og Lars f. okt. -04

Comment

Working...
      X