Kunngjøring

Collapse
1 av 2 < >

Disse fagfolkene besvarer ikke nye spørsmål

Disse fagfolkene besvarer ikke lengre nye spørsmål i vårt forum, men her kan du lese tidligere spørsmål og svar.
2 av 2 < >

Helsesøster besvarer ikke lengre nye spørsmål

Les tidligere spørsmål og svar
See more
See less

Adferd!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Adferd!

Heisann!

Jeg har en sønn på 1 år, han er stort sett en blid og fornøyd gutt. Men så har han slike stunder der han kommer med rare grimaser, også sitter han å dunker hode i veggen. Er dette normalt? Kan det være at han har noe slags form for syndrom. Han var veldig flink til å dett å slå seg og dunke hode ned i golvet. Jeg vet ikke om han kan ha fått varimen av det. Så derfor skriver jeg til deg for å spørre om du kan ha noe mening om det. Håper på et svar ganske snart.

Hei!

Tror ikke du trenger å bekymre deg, har lest i Spedbarnsboken tror jeg noe om at hodedunking er normalt hos større spedbarn.
    Har også en veninne med en gutt på samme alder som din som driver og dunker hodet i dører. Helsesøster har sikkert råd

Hilsen meg

Comment

Hei

Hodedunking er ikke uvanlig. Noen ganger som del av raserianfall eller bare uskyldig underholdning, beroligende eller søvndyssende. Ja, hodedunking er del av noen sykdommer, men hvis gutten din er helt normal på alle andre måter er det ikke noe å bekymre seg for. Siden jeg ikke kjenner din gutt ville jeg råde deg til å ta det opp med din egen helsesøster neste gang du er der. Om han har fått hodeskade av tidligere fall er umulig for meg å vite siden jeg ikke vet hva som har skjedd. Som sagt snakk med din helsesøster.
      Hilsen helsesøster cecilie

Comment

Working...
      X