Kunngjøring

Collapse
1 av 2 < >

Disse fagfolkene besvarer ikke nye spørsmål

Disse fagfolkene besvarer ikke lengre nye spørsmål i vårt forum, men her kan du lese tidligere spørsmål og svar.
2 av 2 < >

Helsesøster besvarer ikke lengre nye spørsmål

Les tidligere spørsmål og svar
See more
See less

menstruasjon

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• menstruasjon

Hei!

Dette er ikke et spørsmål om barnet mitt, men håper det går greit at jeg spør her likevel...........
    26 april i fjor fødte jeg en nydelig sønn, jeg fullammet ca frem til jul. Etter det ble det brått slutt, men jeg har fortsatt ikke fått igjen mensen. Jeg har tatt flere graviditetstester, og ikke noe der. Jeg er 21 år, gikk ned litt i vekt etter fødselen, veier nå ca 47 kg, har det innvirkning på dette? Har også hørt at det kan komme av stress... synes ikke selv at jeg stresser, men det er en travel hverdag. (samboeren min har to barn fra før på 8 og 10 så litt kaos blir det)

Bør jeg være bekymret?

Jeg tror nok det kan ta noe tid før menstruasjonen kommer tilbake etter man slutter å amme. Det er veldig individuelt og kommer mye an på hvordan menstruasjonsyklusen var før. Vekttap og stress har du rett i at kan stoppe menstruasjonen hos noen, men igjen er det forskjell på folk, kommer an på vekttap, når, osv. har du ingen andre symptomer?
    jeg tror jeg ville tatt en prat med legen min hvis jeg var i tvil. Det lønner seg å snakke med noen om kan "kartlegge" din historie litt, det får jeg ikke gjort her.
    Hilsen helsesøster cecilie

Comment

Working...
    X