Kunngjøring

Collapse
1 av 2 < >

Disse fagfolkene besvarer ikke nye spørsmål

Disse fagfolkene besvarer ikke lengre nye spørsmål i vårt forum, men her kan du lese tidligere spørsmål og svar.
2 av 2 < >

Helsesøster besvarer ikke lengre nye spørsmål

Les tidligere spørsmål og svar
See more
See less

Utslett

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Utslett

Hei!
    Har ein gut på 1 mnd som har fått et slags utslett i ansiktet. Har hatt det i to - tre dagar. Det er rødt, kan minne litt om små kviser. Ser ikkje ut som det klør. Lurer på kva dette kan vere. Om det evt. kan vere allergi, eller om det kun dreiar seg om et hormonutslett som er vanleg ei stund etter fødsel. Er det nokon som har erfaring med dette, vil eg vere svært takknemlig for gode råd.

Helsing Magnhild
    klem fra Magnhild,
    mamma til Erik født 07.03.03, _sprinkel_

og Magnus født 30.03.05

Det høres typisk ut som om han holder på å kvitte seg med noen av mammas hormoner ja. Begge mine har hatt skikkelige gule "kviser" på nesa de første to-tre månedene til alt var borte i hvert fall. Jeg hadde ikke inntrykk av at noen av dem var plaget av dette, så jeg tror ikke det klør.

Du behøver ikke gjøre noe med dette, det går bort av seg selv.

Gratulerer med gutten forresten.
    Nennemor vinker 1 : , Elise f. juli -99 Eirik f. mars -02 :hopp3: og Lars f. okt. -04

Comment

Beklager, men jeg kan ikke bedømme utslett her, hvis du er usikker må du vise det frem til lege eller helsesøster. Men så lenge utslett ikke kommer sammen med feber eller ser svært smertefulle ut er det ikke noe særlig å gjøre med de.
      Hilsen helsesøster cecilie

Comment

Working...
      X