Kunngjøring

Collapse
1 av 2 < >

Disse fagfolkene besvarer ikke nye spørsmål

Disse fagfolkene besvarer ikke lengre nye spørsmål i vårt forum, men her kan du lese tidligere spørsmål og svar.
2 av 2 < >

Helsesøster besvarer ikke lengre nye spørsmål

Les tidligere spørsmål og svar
See more
See less

Helt frisk

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Helt frisk

Hei. vi er et par i slutten av 20 årene der hun har blitt gravid .Vi har forsøkt i 1 1/2 år nå så det er en velkommen graviditet.Men vi hører så mye om kvalme og oppkast.Hun har ikke opplevd noe kvalme, det eneste er litt magesmerter og ømme bryster.Hun er i 8 uke.Så som alle førstegangsgravide er vi selvølgelig bekymret for barnet.

Burde hun være kvalm elle burde hun bare være glad for å slippe ubehaget?

Hei

Gratulerer med graviditeten.

Jeg er ingen sykesoster, men er gravid selv og har fulgt med litt paa hva folk har spurt om her inne paa forumet..

Det er fullt ut mulig at man ikke blir kvalm, folk reagerer forskjellig paa hormonene. Selv ble jeg plutselig kvalm i uke 6 og det varte til uke 16. Saa enn saa lenge hun ikke er/blir kvalm, saa er det bare aa nyte...

Oensker dere lykke til videre!

LeneB

Comment

Hei dere to og gratulerer så mye - spennende tid. Og husk dere får aldri tilbake denne tiden

Jeg var ikke spesielt kvalm med nr 1 - men med nr 2 og mye stress på morgenen for å rekke arbeid og barnehage - da ble det straks værre
      Og halsbrann visste jeg ikke hva var med nr 1, men med nr 2 kjente jeg det noen ganger... :ulikam:
      Kos dere med det friske svangerskapet begge to

Comment

Hei - Jeg så at jeg hadde blitt registrert som gjest...
        Men det var meg som skrev det siste innlegget 8)

Comment

Det er ikke alle som blir kvalme, men de får friske og fine unger allikevel. Bare vær glad til du at du slipper unna!
          Nennemor vinker 1 : , Elise f. juli -99 Eirik f. mars -02 :hopp3: og Lars f. okt. -04

Comment

Er ikke helt sikker på statistikken her, men jeg tror faktisk det er mer vanlig å ikke være kvalm en å være det. Altså ikke et godt diagnosetegn for svangrskap...
            Hilsen helsesøster cecilie

Comment

Working...
            X