Kunngjøring

Collapse
1 av 2 < >

Disse fagfolkene besvarer ikke nye spørsmål

Disse fagfolkene besvarer ikke lengre nye spørsmål i vårt forum, men her kan du lese tidligere spørsmål og svar.
2 av 2 < >

Helsesøster besvarer ikke lengre nye spørsmål

Les tidligere spørsmål og svar
See more
See less

Nakkestøtte i bil?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nakkestøtte i bil?

Jeg har en datter på 1 år. Vi skal på fredag reise på påskeferie og bilturen tar ca. 5 timer. Vi skal selvførgelig stopp underveis, men vet hun kommer til å sovne i bilen.

Det jeg lurer på er om det er lurt å kjøpe en slik oppblåsbar nakke støtte til henne? Slik at hode blir støttet opp. Eller har dette ingen hensikt.?

Jeg har aldri prøvd det.

Hva gjorde dere?
    hilsen turvid

Min blogg

Comment

Vi droppa det. Det gikk helt fint med Julie . Vi skrudde setet hennes litt bakover.
      Det var verre med meg. Jeg sovna og fikk skikkelig vondt i nakken, så det er nok jeg som trenger nakkestøtte.

Comment

Jeg har ofte med meg ei lita pute når vi skal på langtur. Det hjelper godt.
        hilsen turvid

Min blogg

Comment

Det kommer veøl an på hvordan sete dere har og hvor komfertabelt hun kan sove i det. Hvis det ser ut til at hun trenger støtte til nakken, kan det vel være greit med en pute. Har inntrykk av at disse nakkeputene er ganske store, selv de for barn. det kan hende at den ikke gir så god støtte hvis den er for stor.
          Hilsen helsesøster cecilie

Comment

Working...
          X