Kunngjøring

Collapse
1 av 2 < >

Disse fagfolkene besvarer ikke nye spørsmål

Disse fagfolkene besvarer ikke lengre nye spørsmål i vårt forum, men her kan du lese tidligere spørsmål og svar.
2 av 2 < >

Helsesøster besvarer ikke lengre nye spørsmål

Les tidligere spørsmål og svar
See more
See less

vann eller annen drikke..........

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• vann eller annen drikke..........

Hallois! Jeg lurer på en ting,nå er det jo blitt så varmt og godt ute.og jeg lurte på hvor mye vann /annen drikke en gutt på 10 mnd trenger å få i seg i løpet av en dag???????HAr du noen gode råd om søvn og kansje,han tuller fælt om natta,reiser seg bla opp i søvne og mister smokken sin.er ferdig utsovi klokka halv 6-6 .og sover toppen to timer på dagtid.vi blir HELT UTSLITT av detta her vi.han er en skikkelig aktiv gutt og så han burde jo bli sliten en gang han også...........ler.

:nice day:

klem fra meg
    PETRONELLA

Gi drikke sammen med mat, og vanlig melkemengde hvi shan får flaske. tilby vann innimellom, er han tørst så drikker han.

hvis du ammer, gi han så ofte han vil har, ofte ammer de oftere og kortere når det er varmt for å få mere av "tørstemelken" som kommer først. Tilby drikke til måltider og innimellom. Det er ingen spesiell mengde væske som er lett målelig.

Det med søvnen er trolig noe som blir bedre med tid, men ta det opp med helsesøster neste gang dere møtes (eller tidligere om dere er slitne) fordi det kan lønne seg å snakke litt rundt det. F.eks. hvor ofte det er, hva dere gjør når det skjer, hva som får han til å sovne igjen, osv.

Dere er nok ikke de eneste slitne foreldrene på disse sidene....

Lykke til!
    Hilsen helsesøster cecilie

Comment

Heisann!!

Sønnen min på 10 mnd har tullet med nattesøvnen helt til nå i det siste. Mannen min jobber borte så nattegreiene er mitt ansvar.

På det værste sov jeg så lite som 2 timer tilsammen hver natt i 3 mnd, og var så sliten at jeg var kvalm hele døgnet.

Nå sover han søtt hele natten og det er så deilig. Han våkner kl 0530 og sover to lurer på dagen et kvarter hver gang. Han er i seng før kl 19.00.

Det var en tid da jeg trodde jeg skulle bli gal og at dette aldri kom til å ordne seg, men nå har det jammen gjort det!!!!

Å sove en hel natt er nødvendig en gang i mellom.

Jeg ønsker dere all mulig lykke til og håper dere kommer i mål med søvnen snart!!!

Klem fra Tirilutten

Comment

Working...
      X