Kunngjøring

Collapse
1 av 2 < >

Disse fagfolkene besvarer ikke nye spørsmål

Disse fagfolkene besvarer ikke lengre nye spørsmål i vårt forum, men her kan du lese tidligere spørsmål og svar.
2 av 2 < >

Helsesøster besvarer ikke lengre nye spørsmål

Les tidligere spørsmål og svar
See more
See less

reise te utlandet

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• reise te utlandet

Hei jeg har ei Datter på 14 mnd..
    Vi skal reise til spania som sagt så lurer jeg på hva jeg skal ta me til henne ellers kan du gi meg noen råd om ting å tang..
    Dette er den første reisen til utlandet til de varme land..

Hilen camilla

Emm....

Solblokk, myggnett/spray, solhatt, tynne, men ganske dekkende klær.
    Med så små barn bør dere ikke være på stranda hele dagen. pass på pauser med avkjøling og avkopling, og en god lang "siesta" på den varmeste tiden av dagen.

Pass på matforgiftning ved å spise godt stekt/kokt mat, som ikke har stått ute lenge (noen buffeter kan være litt tvilsomme), forsiktig med is, og frukt du ikke kan skrelle, salat (som ikke er vasket).

Pass på å tilby drikke ofte (ikke bare brus/saft), hold unna direkte sol. vann på flake er sikrere enn vann i mugge.

vet at dinBaby.com har endel reiseråd, men får ikke linken nå pga serverfeil.

Spør på apoteket om hjelp til produkter du kan ta med deg i "reiseapoteket" ditt. Pass på å ha reiseforsikring og finn ut hvor du kan få hjelp (legehjelp) der du er, med noen som du kan forstå (hvis du ikke snakker flytende spansk da...)
    Hilsen helsesøster cecilie

Comment

Working...
    X