Kunngjøring

Collapse
1 av 2 < >

Disse fagfolkene besvarer ikke nye spørsmål

Disse fagfolkene besvarer ikke lengre nye spørsmål i vårt forum, men her kan du lese tidligere spørsmål og svar.
2 av 2 < >

Helsesøster besvarer ikke lengre nye spørsmål

Les tidligere spørsmål og svar
See more
See less

Så utrolig hard mage

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Så utrolig hard mage

Hei!
    Jeg har en sønn på snart 10 mdr.
    Han har , så lenge jeg kan huske vært hard i magen. Det er til tider så ille at jeg har måttet gitt ham microlax. Det har rett og slett stoppet opp.
    Nå trykker han mange ganger om dagen og blir helt utslitt. Han svetter og hylskriker og det som kommer ut er som regel en liten ert eller en fartsstripe.
    Han sliter selv om han er løs i magen. Kan det være noe som sprenger, eller stram muskel i endetarmsåpningen el lignenede?

Han får ca 1 glass malt til sammen i uka i flaskene sine! Svisker får han også, men ingen ting hjelper. Har ikke lyst til å bruke så mye Dulcolax/lactulose eller mikrolax el.

Jeg synes det er på tide å få time hos legen. Det er mange ting å tenke på som intoleranser for matvarer, fysiske problemer, kosthold generelt osv. Hvis legen ikke kan hjelpe deg stort, få en henvisning til barnelegen for en ordentlig utredning (be om det når du er der). Et helt glass maltekstrakt i uka kan ikke være bra i lengden, og så slitsomt det høres ut for dere alle. Få hjelp!
    Hilsen helsesøster cecilie

Comment

Working...
    X