Kunngjøring

Collapse
1 av 2 < >

Disse fagfolkene besvarer ikke nye spørsmål

Disse fagfolkene besvarer ikke lengre nye spørsmål i vårt forum, men her kan du lese tidligere spørsmål og svar.
2 av 2 < >

Helsesøster besvarer ikke lengre nye spørsmål

Les tidligere spørsmål og svar
See more
See less

Jenta mi vil aldri sove om nettene.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Jenta mi vil aldri sove om nettene.

Nå er det rett før jeg går på veggene. Har hatt 16 netter hjemme nå etter fødselen, og av de har jenta vår sovet 4 av de. Men da med bare 1 og 2 timer søvn- og 1-2 timer våkenperioder. De andre nettene har hun vært våken fra 6 til 12 timer i et med små høneblunder på 5-30 min. Resten av tiden vil hun henge i puppen. I natt prøvde jeg å la henne gråte, tenkte hun kanskje ville sovne da, men neida. Etter 15 minutters grining orket jeg ikke høre på mer.
    Tror jeg har nok melk, for hun gulper masse om nettene. Og om dagen så sover hun 3-4 timer mellom måltidene, og spiser seg mett på alt fra 10 -30 min.
    Har ringt ammehjelpen, men hun sa det var normalt.

Det er nok ganske normalt.
    Så lenge hun trives og har det bra. Hvis ammingen er vel etablert kan du forsøke narresmokk, om det er sugebehovet som gjør at hun vil kose ved puppen. Men jeg tror du skal ta en tur til din helsesøster for en prat før du blir helt utslitt. Det hjelper å sortere litt hva som er normalt/ikke normalt og være sikker på at barnet ditt har det bra.
    Hilsen helsesøster cecilie

Comment

Working...
    X