Kunngjøring

Collapse
1 av 2 < >

Disse fagfolkene besvarer ikke nye spørsmål

Disse fagfolkene besvarer ikke lengre nye spørsmål i vårt forum, men her kan du lese tidligere spørsmål og svar.
2 av 2 < >

Helsesøster besvarer ikke lengre nye spørsmål

Les tidligere spørsmål og svar
See more
See less

hormonutslett??

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hormonutslett??

Jeg har en sønn på fem uker som er full av noe vi i alle fall tror er hormonutslett. Kan det være noe annet? Det begynte for et par uker siden og det blir bare fler og fler. Det er snakk om flere hundretalls i ansiktet, hodet, halsen, i nesen, øret, munnen og ved øynene. Han plages nok ikke av dette. Utslettet er rødt med en gul prikk i midten.
    Noen tips til hvordan vi får det bedre???

Hei!
    Dette hadde sonen vår og då han var ca 1 mnd. Helsesøstra mi sa det gjekk over av seg sjøl, og at det ikkje var noko å gjere med det. Og det gjekk over. Trur ikkje han heller var plaga av det. var berre vi som syns det såg stygt ut!
    klem fra Magnhild,
    mamma til Erik født 07.03.03, _sprinkel_

og Magnus født 30.03.05

Comment

Beklager sent svar!

kanskje utslettet er bedre nå?

Jeg synes det er vasnskelig å gi en diagnose på utseltt uten å se barnet. Det mest trolige er "hormon utslett" som foreslått over, men stikk innom din helsestasjon for å vise det fram hvis du er usikker.
      Hilsen helsesøster cecilie

Comment

Det har i grunnen bare blitt verre.....Det sprer seg til overkroppen hans. Ser ikke ut til å plage han og ingen andre reagerer på dette. De første utlsettet hans har blitt bedre og der ut til å forsvinne, men det kommer stadig nye....Han er også blitt veldig tett i nesen og hoster.....Kanhende jeg skulle tatt meg en tur til de på helsestasjonen.

Comment

gjør det så får du svar!
          Hilsen helsesøster cecilie

Comment

Working...
          X