Kunngjøring

Collapse
1 av 2 < >

Disse fagfolkene besvarer ikke nye spørsmål

Disse fagfolkene besvarer ikke lengre nye spørsmål i vårt forum, men her kan du lese tidligere spørsmål og svar.
2 av 2 < >

Helsesøster besvarer ikke lengre nye spørsmål

Les tidligere spørsmål og svar
See more
See less

Nok melk?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nok melk?

Hei!
    Guten vår begynte for to-tre veker sidan å sove heile natta. Han er snart tre mnd. Det eg lurer på, er om han får nok mat når han ikkje får om natta? Han virkar heilt fornøgd, det er ikkje det, men er det ikkje egentlig litt tidleg å sove heile natta når han er så liten? Det er jo godt for min del då. Han søv så tungt og, at det er heilt umulig å vekke han. Har prøvd det av og til tidleg om morgonen når eg vaknar med melkespreng, men det er altså nesten umulig.
    klem fra Magnhild,
    mamma til Erik født 07.03.03, _sprinkel_

og Magnus født 30.03.05

Bare vær glad til at du får sove natta igjennom du! Trenger han mer mat, våkner han garantert. Du kan jo kontrollveie ham på "åpen dag" på helsestasjonen for å være helt sikker på at han legger på seg fra uke til uke, men jeg er helt sikker på at han ikke sover over måltider han egentlig trenger.

Nyt det mens det varer for det kan godt snu igjen om en måned eller to og så vil han plutselig ha både en og tre ganger på natta igjen. Sånne små skifter biologisk program ofte og når vi foreldre akkurat har vent oss til en rytme og rutine, skjer det noe nytt.
    Nennemor vinker 1 : , Elise f. juli -99 Eirik f. mars -02 :hopp3: og Lars f. okt. -04

Comment

Det var det eg trudde, men takk for svar!
      Høyrt fleire som har sagt at han kan plutselig bestemme seg for at han skal ha mat om natta igjen. Er veldig glad for at han er så snill no iallfall!
      Skal til helsesøster i morgon på tre mnd`ers kontroll, så då får eg iallfall vite det sikkert. Huff, gruar meg litt til sprøyta han skal få. Blir vel sur og grinete etter det kan eg tenke meg. :gr2:
      klem fra Magnhild,
      mamma til Erik født 07.03.03, _sprinkel_

og Magnus født 30.03.05

Comment

Hei

Jeg har ike svart deg før nå, jeg så du fikk så godt råd fra noen andre her. Så fint at vi mammaer kan dele noe av alt det vi kan!

Så lenge gutten di vokser og er frisk, kan du bare glede deg over at du får sove hele natta. Og sov godt-fordi det kan slutte brått....
        Hilsen helsesøster cecilie

Comment

Working...
        X