Kunngjøring

Collapse

Les dette før du stiller spørsmål til gynekologen

Terje Sørdal, Gynekolog og medisinsk ansvarlig for klinikken Medicus kan svare på de fleste problemstillinger knyttet til det å bli gravid, både naturlig og gjennom assistert befruktning.

Dette er en lavterskeltjeneste, hvor du vil få svar innen ti dager. Lengre tid må påregnes ved helligdager og ferie.
En del spørsmål vil ikke kunne la seg besvare uten konsultasjon, gynekologen vil da anbefale deg å søke lege. Tjenesten kan på ingen måte erstatte nødvendig medisinsk utredning og tiltak.

Akutte problemstillinger må du henvende deg til egen lege eller legevakt om. Informasjon via internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell, det gjelder også denne lavterskeltjenesten hvor du får svar fra gynekolog.
See more
See less

Menstruasjon etter utskrapning

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Menstruasjon etter utskrapning

Jeg fikk påvist MA i slutten av november og måtte inn til utskrapning den 9. desember. Det er 5 uker siden i dag. Jeg fikk beskjed om at første menstruasjon ville komme mellom 4-6 uker. Jeg har de siste dagene hatt brun utfold (beklager detaljer), i dag kom det et par dråper blod når jeg var på toalettet. Det er ikke mye, klarer meg fint med truseinnlegg og det jeg kan se der er bare brun utflod. Så nå er jeg usikker på om dette er en rar første menstruasjon, har lest at mange opplever rar menstruasjon etter abort. Det passer i forhold til 4-6 uker, men når det er så sparsomt så klarer jeg ikke helt å tro at dette skal være menstruasjon heller. Jeg har fått negativ graviditetstest så vet at hcg er ute av kroppen.

Jeg har også kjent ilinger i lysken de siste to dagene. Jeg har tenkt at dette er tilfeldig og ikke har noe med syklus å gjøre, men slenger det med her i samme slengen.
Working...
X