Kunngjøring

Collapse

Les dette før du stiller spørsmål til gynekologen

Terje Sørdal, Gynekolog og medisinsk ansvarlig for klinikken Medicus kan svare på de fleste problemstillinger knyttet til det å bli gravid, både naturlig og gjennom assistert befruktning.

Dette er en lavterskeltjeneste, hvor du vil få svar innen ti dager. Lengre tid må påregnes ved helligdager og ferie.
En del spørsmål vil ikke kunne la seg besvare uten konsultasjon, gynekologen vil da anbefale deg å søke lege. Tjenesten kan på ingen måte erstatte nødvendig medisinsk utredning og tiltak.

Akutte problemstillinger må du henvende deg til egen lege eller legevakt om. Informasjon via internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell, det gjelder også denne lavterskeltjenesten hvor du får svar fra gynekolog.
See more
See less

Avvik på sædprøve

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Avvik på sædprøve

Hei,
    jeg og min mann har prøvd å bli gravide i over 1,5år. Mine prøver ser veldig bra ut men hans prøve kom tilbake som "avvik". Gynekologen ga oss ikke noe ordentlig svar på hva dette kunne være og hvorfor vi hadde fått det svaret. Skal nå ta ny prøve, men lurer fælt på hva avvik egentlig betyr. Har noen peiling på det? Eller evt fått samme svar?

Er jo selvfølgelig redd for at det betyr at det ikke er funnet noen levedyktige sperm i prøven. Hvor vanlig er det? Vi er begge 26år og håper jo på å få egne barn. Vi skal nå sette oss i kø for prøverørsbehandling, men har som mange andre tusen spørsmål vi lurer på..

hilsen Petra
Working...
X