Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Vond lukt, men ikke kløe.... Sopp?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vond lukt, men ikke kløe.... Sopp?

Hei.
    Jeg fødte en liten jente i midten av oktober og har de siste dagene kjent en vond lukt nedentil, men ikke noe særlig kløe. Da jeg har hatt sopp tidligere, har jeg merket det på den irriterende kløen, men denne gangen klør det ikke noe. Kan det være sopp likevel? Var på 6 ukers kontrollen for 2 uker siden og da var alt ok. Har liten lyst til å ta en GU igjen.... :?

Vet ikke hva det kan vere, men jeg tror ikke det er sopp. Jeg har hatt det veldig mye, og har iallefall alltid hatt en veldig irriterende kløe!

Utflod da, har du det?
    Klem fra lilje, mamma til Magnus og Helene

Comment

vond lukt

Hej! Når det er kliniske spørsmål er det alltid vanskeligt og svare helt korrekt. I dette tilfelle må du dessverre få en til undersøkelse . Det kan være Gardnerella, en ikke sexuellt overførbar sykdom i underlivet. Behandling er med en medisin som heter Dalacin, men det må jo som sagt faststelles først. Når det lukter vondt er det oftest tekken på en infeksjon. Ha det bra o håper du får rask behandling
      Besøk Jordmorsenteret vårt:

Comment

Det høres alltså ikke ut som sopp ,som du meget riktig skrev så klør det. Ut flod av sopp ser likt ut som cottage cheese, alltså vitt og med klumper i. Hej, igjen!
        Besøk Jordmorsenteret vårt:

Comment

Working...
        X