Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Hjelp til å finne amme-bher

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hjelp til å finne amme-bher

Hei!

Jeg er i den litt uheldige situasjon at jeg har svært store pupper, og bruker til vanlig bh-er i str. 85G. Nå er jeg i uke 30, og spilene på bh-ene har begynt å gnage på magen! Så da tenkte jeg å gå over på amme-bher først som sist, men har oppdaget at de jeg har fra forrige gang er for små nå. Jeg har jaktet og lett, og har ikke funnet store nok amme-bher. Det nærmeste jeg kom var av merket Anita i str. 85H, men også den var for liten i koppen.

Så hva gjør jeg da? Jeg har hørt at man ikke bør bruke bh-er med spiler heller, for de kan hemme melkeproduksjonen/melkegangene.

Lett oppgitt hilsen fra rosenknopp

amme-bh

Hei! Ja dette var et problem som jeg nok inte kan hjelpe deg så mye med. Men det er ikke farlig o bruke spiler i bh-n så lenge de ikke klemmer til over selve brystet der melkekjertlerne o melkegangerne ligger. Kanskje du kan ta ut spilerne i din bh hvis de gnager på maven og sette dem tilbake senere? Ellers finnes de store sportsbh-er som mer er som et brett støtteband over bysten uten å klemme o som ikke har en direkt cup som kanskje kan passe deg bedre. Har du spurt om råd i en god undertøysaffær? En løsning er å la sy egne bh-er hos en syerske/skredder men det blir kanskje for dyrt? Håper dette kan hjelpe deg eller er det noen andre i forumet som vet råd? :?

Comment

Re: Hjelp til å finne amme-bher

Opprinnelig lagt inn av rosenknopp
      Jeg er i den litt uheldige situasjon at jeg har svært store pupper, og bruker til vanlig bh-er i str. 85G.
      Jeg har ei "stor" venninne som lette høyt og lavt etter amme-BH, hun fant ingenting og endte opp med en BH som kan åpnes i front. Litt mer vrient å bruke enn en amme-BH, men bedre enn ingenting da...
      hilsen turvid

Min blogg

Comment

Working...
      X