Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Gravid og menssmerter

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Gravid og menssmerter

Hei,

Jeg er gravid, foreløpig kun i uke 6. Har de siste 14 dagene hatt "murrende" smerter i underlivet innimellom, nesten som menssmerter. De kommer og går. Er dette normalt? Spurte legen om det da jeg var på kontroll der, men følte ikke at jeg fikk noe godt svar.

Takknemlig for svar.

Roxi

Jeg hadde litt sånn med nr.2. Men jeg vet ikke om det er vanlig da...
    hilsen turvid

Min blogg

Comment

da jeg gikk med Sebastian var jeg mye kvalm på nettene. Dette kjentes nesten akuratt ut som menssmerter.
      Sassa & Sebastian f.mars -02

Comment

Er det litt stikkende smerter du kjenner?
        Klem fra lilje, mamma til Magnus og Helene

Comment

Det er for det meste en litt murrende smerte, men av og til kan det komme so et lite "stikk" også.

Har hørt med venninner som har vært gravide, men de har ikke hatt det slik.

Roxi.

Comment

Jeg var mye plaget med stikkende smerter, spesielt nedover mot lysken. Da fikk jeg vite at det er livmora og div band inni der, som blir strekt ettersom livmora vokser.
            Men det kan jo godt vere noe annet også, mest sannsynlig er det ikke noe å vere redd for.

Lykke til videre med graviditeten!
            Klem fra lilje, mamma til Magnus og Helene

Comment

menssmerter i svangerskapet

Hej! I ett svangerskap vokser livmoren allerede fra begynnelsen, det er vanlig med slik ubehag som du beskriver. Leddbånd og muskulatur strekker seg så du kan si det er "voksesmerter" . Når egget fester seg i livmoren ( omtrent når du skulle hatt din førsta mens etter oppdaget svangerskap) kan man se en liten brunaktig blødning. Den er helt ufarlig og kalles for inplantasjonsblødning. GOD JUL!
              Besøk Jordmorsenteret vårt:

Comment

Tusen takk for svar. Ble veldig beroliget av dette.

Roxi.

Comment

Working...
                X