Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Kvalme etter måltider

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kvalme etter måltider

Er det noen som har et tips til meg?
    Jeg var mye kvalm og kastet opp en del de to første månedene. Nå er jeg i 12. uke. Kvalmen har forandret seg. Nå kommer og går den. Men mitt spørsmål er følgende: Jeg blir ofte VELDIG kvalm rett etter et måltid. Hva kan jeg evt. gjøre for å unngå dette? Jeg drikker mye vann, spiser mye frukt og grønnsaker. Klarer ikke søtt, så det blir mest salt pålegg. Er det noen som har et tips? Jeg er så kvalm og matlysten er helt borte. Har gått ned flere kilo.

Tilla

Prøv å spise sakte, og om mulig ta det med ro etterpå.
    Sikkert en dårlig trøst, men det er ikke mange ukene igjen med kvalme nå....
    Klem fra lilje, mamma til Magnus og Helene

Comment

kvalme

Hej! Å vaere kvalm som du, er slitsomt, spesiellt når du vel ikke en gang har begynt å föle spark fra babyn din. Helsekosten har ett preparat som heter Urizal , det kan du pröve. Mange av de gravide som går hos oss på Jordmorsenteret har glede av akupunktur såvel som homeopati og sier de blir mye bedre :? Att spise litt og ofte er ett gammelt godt forslag og kun det du vil ha, i denne tiden. Hvis du fortsetter å gå ned i vekt bör du oppsöke din jordmor för videre hjelp.
      Besøk Jordmorsenteret vårt:

Comment

Working...
      X