Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Litt utenom tema...

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Litt utenom tema...

Min sønn på 2 år voknet nyttårs aften, av alt bråket, han fikk komme opp å se, og sovnet greit etterpå, det bråker sa han!!Sådagen etter snakket han ikke om annet..gjentok seg selv hele dagen !!Ikke farlig..borte bråket. men nå nekter han å gå inn på sove rommet sitt på dagen for å leke(har aldri vært noe problem tidligere..)., og om kvelden må ligge ved han til han sovner, noe han aldrig før har villet. På dagen sover han i vår seng, også da med en ved siden av seg..Han virker nesten panisk, om vi foreslår at han skal sove, og nå begynner jeg å lure på om dette vil gi seg..Hva gjør jeg??Har en liten til på 7 mnd, som det ikke alltid passer for at mor eller far er inne hos storebror til han sovner.Bør jeg ta det gradvis.Ligge i sega..sitte på en stol...forkorte tiden der inne???Kanskje heller et spm til en helsesøster, men kanskje er det noen her som hvet råd???+

Stakkar liten, han har nok blitt skikkelig skremt han.
    Tror jeg ville ha sittet der litt i begynnelsen, og hatt på lys og kanskje også åpen dør. Gradvis ville jeg ha sluttet med dette, etterhvert som han blir tryggere.
    Klem fra lilje, mamma til Magnus og Helene

Comment

sövnproblem

Hej! Håper du har en bra helsestasjon der du går med barnen , i så fall har helsesöster både kunnskap og erfaring i om hur man gradvis får bort rädslan hos din sönn. Det höres ut som om han blev skremt, stakkars liten. Ta kontakt med helsesöster så du får hjelp, ju fortere dess bedre. Bare til info, i jordmors utdannelse er vi först sykepleier, så minst 1 års praksis etter det spesialistutdannelsen til jordmor, ytterligere 1 1/2 år, vi utdannes i svangerskap , födsel ,etterkontroll, prevensjon, amming mm. som hörer den friske kvinnen til, men bare til 6 uker etter födsel, så tar helsesöster vid og fölger opp barnet. Med dette mener jeg ikke att dere ikke kan fortsette å spörre om lignende ting som i dette tilfellet men bare til info om hvorfor vi ikke er "eksperter" her.
      Besøk Jordmorsenteret vårt:

Comment

Working...
      X