Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Er jeg gravid eller...

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Er jeg gravid eller...

Vi ønsker oss gjerne et barn til, men er usikker på om vi har fått det til... Hadde siste mens 20/11 og er altså tre uker over i dag. Tok HCG av urin 24/12, 26/12 og 4/1 (morgenurin), men alle er negative. Kan jeg da stole på at jeg ikke er gravid og vente på mensen - eller kan U-HCG være falsk negativ så lenge?
    Ha flere graviditetstegn, men det kan jo være innbilt... Kronisk tretthets- syndrom (må ha en lur på dagen), veldig ømme pupper, må tisse hele tiden, kvalm hvis jeg ikke spiser jevnlig (mange små måltider må til), halsbrann... Alle disse tegnene begynte tidlig sist også...
    Noen tips?

Ja du høres nå ganske gravid ut. Akkurat slik hadde jeg det helt fra start.
    Jeg tok hjemmetest etter en uke og den var positiv.
    Er det det du har brukt kan du jo ta med urinprøve til legesenteret og få tatt en skikkelig test.Har ingen erfaring med inbilt svangerskap,har bare blitt fortalt om hunder og det kan være ganske så alvorlige tegn.
    Lykke til...

Comment

Hei!Ca 14 dager etter utebliven mens så kan man via grav.test sjekke at det produseres graviditetshormonet hCG. Det er et av de tidligste og viktigste graviditetshormonene og må til for at graviditeten fortløper normalt. Har du ennå ikke utslag på dette hormonet så kan det vare slik at du ikke er gravid men jeg vet ikke hvordan du har testet deg. Jeg skulle vente en uke til og så levere in urinprøve hos et laboratorium eller hos din lege slik at testen blir helt riktig gjord. Dine graviditetstegn kan være reelle men også tegn på forsinket mens eller sterkt ønsket graviditet. Her er jeg usikker. :?

Comment

Working...
      X