Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Etterdønninger etter spontan abort?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Etterdønninger etter spontan abort?

Hei igjen,

Jeg hadde en begynnende spontan abort i forrige uke med påfølgende utskrapning på fredag. Jeg sluttet å blø allerede på lørdag. Men, nå i dag har jeg begynt å blø litt igjen, men bare når det blir press på magen. Magen er også fortsatt hoven, så jeg lurer litt på om dette er normalt? Jeg blør ikke mye, men det er litt blod sammen med utflod, liksom. Vanskelig å beskrive..
    Jeg trente spinning i går, og har egentlig fotballtrening i dag. Kan jeg fortsatt trene?

Hei

Jeg har ikke erfaring selv med spontan abort, men jeg ville ikke ha trent saa hardt med en gang etter en abort. Jeg har hoert at man skal ta det med ro...men som sagt jeg er ingen ekspert, jordmor svarer deg sikkert bedre..

Lykke til med proeving for nestemann. Har en venninne her som ble gravid like etter en spontanabort, saa kanskje faar du gode nyheter snart

LeneB
    Storebror, 03
    Lillebror, 05
    Lillesøster, 07

Med Britteva og Ingrid

Comment

Jeg tror nok at jeg ville ha ventet litt med treninga, iallfall så hard trening som spinning og fotball....

Lykke til!
      Klem fra lilje, mamma til Magnus og Helene

Comment

spontan ab.

Hej, snartmamma! Att du har begynt blø igjen kan bero på att ikke allt kom ut i samband med utskrapningen. Det som er viktig her er om du får feber og eller smerter, da er det tegn på infeksjon. Begyn med trening igjen når du ikke har vondt lenger, hvis du er vant til att trene er det fint att du fortsetter men som sagt, ikke om du føler deg håven i magen og har vondt. Håper det går bra snart igen.
        Besøk Jordmorsenteret vårt:

Comment

Working...
        X