Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

alkohol og graviditet

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• alkohol og graviditet

Hei!
    Jeg er gravid i 6/7 uke nå og er veldig glad over å være gravid selv om graviditeten var alt anna enn planlagt. Men jeg går og er veldig lei meg og engstelig for at jeg har skadet fosteret. Grunnen til min engstelse er at jeg tok meg en real fest like før jeg fant ut at jeg var gravid. Dette var ca i slutten av uke 4. Er det store sjanser for at jeg har gjort noe veldig alvorlig - og er det evnt. noen måte å finne det ut på?
    Tungt å gå og tenke på det hele tiden..

Slapp av, det har vel de fleste av oss gjort!
    En fest går veldig fint, det er vel om du bruker alkohol igjen og igjen, gjennom hele svangerskapet det er farlig.
    Klem fra lilje, mamma til Magnus og Helene

Comment

*slettet*
      Last edited by turvid; 14-11-07, 02:02. Årsak: oki doki
      hilsen turvid

Min blogg

Comment

Hei! Det er de ferreste som vet om akkurat når de blir gravide så derfor er det mange som har vært i samme sits som du: drukkit alkohol før de fikk vite at de var gravide. Det er meget liten sannsynlighet for at barnet ditt har tatt skade av en eneste fest. Men du skall ikke drikke mer alkohol under graviditeten for man vet ikke" hvilket glass det er som skader" :? derfor fraråder man all videre drikking. Barnet o morens blodomløp hålles atskilt hele svangerskapet (ibland kan det skje en lekkasje) men giftige stoffer som bla alkhol kan allikevel passere den tynne hinnen mellom blodomløpene.

Comment

Working...
        X