Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Erle

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Erle

:?

Hei

Fikk en nydelig datter for ett år siden. Hun ble født med planlagt keisersnitt pga seteleie.

Ønsker nå å starte opp med nummer to, og lurer på dette med fødsel.
    Blir jeg behandlet som førstegangsfødende? Jeg har jo tross alt aldri født normalt før. Og har liksom ikke helt snøring på hvordan ting er i forbindelse med en fødsel. Rakk ikke gå på fødselskurs forrige gang, og føler nå at jeg liksom er for "erfaren" denne gangen til å gå på kurs.

Dette med at fødsel hos førstagangsfødende vanligvis tar flere timer, gjelder det også meg? Det skal jo være "enklere" å føde neste gang, men gjelder dette også meg???

Som du skjønner så er jeg litt usikker med dette, kan dere hjelpe meg litt med spørsmålene mine?

Mvh Erle

ERLE

Hej, Erle! Nej, du blir ikke behandlet som førstegangsfødende, kroppen har varit gravid og gått igjenom de hormonella forandringer som hører med.Denne gangen går fødseln antagligvis raskere æn vad den hade gjort hvis du hade føtt " vanlig" første gang.Det kan også være lurt å spørre de som kontrollerte deg forrige gang om det var noen forklaring til seteleiet. Trangt bekken :?: Så du kan forberede deg på om det blir keisersnitt igjen.Allt du kan få reda på , på forhand gir deg trygghet så det er veldig fint att du spør . Det kanske ikke er så dumt att du går på kurs i alle fall, ikke minst før pappa!
    Besøk Jordmorsenteret vårt:

Comment

Jeg gikk på sv.kurs da jeg skulle ha begge mine jeg.
      Men det var egentlig mest pga det sosile andre gangen.
      Klem fra lilje, mamma til Magnus og Helene

Comment

...sosiale, skulle det vere da.
        Klem fra lilje, mamma til Magnus og Helene

Comment

hilsen turvid

Min blogg

Comment

Working...
          X