Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Lite symptomer

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Lite symptomer

Hei!

Jeg er 7+3 i dag, og regner meg jo for gravid! Jeg lurer på dette med symptomer. Jeg var litt småkvalm i uke 5, men etter det har det nesten blitt borte! Har dårlig appetitt, og foretrekker lett mat, men kan ikke si jeg er kvalm.

Jeg tisser ikke mer, er ikke mer trøtt, brystene er kanskje litt større ? (ønsketenkning).

Har ikke hatt antydninger til blødninger. Magen har ikke vokst (men det er vel litt tidlig enda)

Jeg tenker jo på dette med at embryoet kan bare dø helt av seg selv, uten at kroppen merker det. Kan sånne ting skje helt uten at man får forvarsel?

Skulle ønske at kroppen gav tydeligere signaler! Jeg skal til kontroll hos lege i neste uke. Kan jeg be om å få ultralyd så tidlig? Det hadde vært så deilig å få se om alt var ok, så jeg slipper å gå å tenke triste tanker!

Hei!

Må ikke gå å bekymre deg for det der, er sikkert ingenting i veien med fosteret. Jeg merket knapt at jeg var gravid før 4 mnd var gått. :o
    Da mensen var 3 uker forsinket gikk jeg til lege og jeg var grusomt nervøs for jeg ville veldig gjerne være gravid, men hadde ingen symptomer , men gravid var jeg . Så jeg tror du skal være glad for at du ikke er kvalm og kaster opp hver dag og dersom du skulle miste hadde du hatt smerter og blødninger.
    Du kan jo fortelle det til lege\jordmor på første kontroll og se hva de sier, men jeg er sikker på at du ikke har grunn til å bekymre deg :
    Det sies å være arvelig graviditet og fødsel, jeg hadde samme graviditet og fødsel som min bestemor og tante, du kan jo spørre kvinner i familien din(mor, bestemor, søster,tante ) om hvordan deres graviditet var. 8)

Hilsen meg

Comment

Hej!

Det er veldig bra med svaren från medlemmarna før da ser man att man ikke er alene om mange ting. På ultralyd i uke 7-8 ser man om hjertet slår på fostret så det kan du spørre om. Att ikke ha så mye symptomer i begynnelsen er helt normalt det med, men vi HØRER om hur ille mange har det. Håper det går fint med deg ! Og les nøye svaret fra Mia.
      Besøk Jordmorsenteret vårt:

Comment

Ville bare si at nå har jeg vært hos lege, og fikk ultralyd

Alt var helt bra, og det var helt utrolig gøy å se det lille rusket der inne! Det bevegde seg litt, og hjertet slo som det skulle. Så joda, dere hadde rett

Nå går jeg rundt med smil om munnen og slapper helt av. Jammen skal jeg nyte at jeg ikke er kvalm!

Comment

Så fint at alt var bra da, og det er jo fint å ikke vere dårlig, å bare kunne kose seg over det lille livet i magen!
          Gratulerer!
          Klem fra lilje, mamma til Magnus og Helene

Comment

Flott at legen tok deg på alvor og ga deg en tidlig ultralyd... ikke noe hyggelig å gå å engste seg. Nyt tiden uten plager. De kommer tidsnok

Comment

heia. legen min og de på sykehuset var overasket over at jeg ikke ha noe symtomer,annet enn na tissinga,når jeg gikk med tvillinger. og med ho siste var det heller ingen ting! følte ikke at jeg var gravid før jeg fikk mage!
              :jentebab: Natalie Aug.01 :bg sov: RemyAndre Aug.04
              Fikk positiv test på lillejulaften.

Comment

Working...
              X