Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Helikoptertur

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Helikoptertur

Hei,

I helgen var jeg på en liten helikoptertur. Vennen vår som er pilot skulle egentlig bare kjøre fra A til B med oss, men underveis "tullet" han litt og kjørte kraftig ned og opp på skrå osv. Følte jeg fikk DET' suget i magen og ble livredd. Er 23 uker på vei, så jeg ba han slutte og kjøre oss trygt ned der vi skulle. Han beklaget, og hadde glemt jeg var gravid osv.

Hele den resterende kvelden lå jeg og kjente etter spark...og joda de har jeg heldigvis kjent. Var jo så redd for at trykket og suget hadde gjort sitt til at babyen "løsnet" eller noe... Vet at en kan fly når en er gravid, men dette er litt annerledes enn å fly store fly...et helikopter føler en MYE mer på kroppen.

Kan dette ha skadet fosteret på noen måte, eller blir det i så fall bare løse spekulasjoner??

Anja

Tror nok ingen skade er skjedd. Men forstår godt bekymringen din!
    Bra at du har kommet så langt at du kjenner spark jevnlig da, det har nok lettet bekymringen din litt.
    Klem fra lilje, mamma til Magnus og Helene

Comment

Hej!

Det hørtes veldig ubehaglig ut. Barnet er vektløst i vannet i livmoren o kan ikke løsne. Men gå o ta en sjekk o kotrollere fosterlyden, mest for din egen del.
      Besøk Jordmorsenteret vårt:

Comment

Hei,

Jeg kjenner spark mange ganger daglig. Men det jeg lurer på nå er om det kan ha pådratt seg hjerneskader eller annen type skade...??? Er så fryktelig nervøs for det...

Anja

Comment

Hej, Anja!
          Inget har gått galt pga flyturen. Men jeg tror du må ta en sjekk, bare for att du selv ska bli rolig. Ju mindre man engster seg desto bedre så derfor ska man få svar på sine spørsmål
          Besøk Jordmorsenteret vårt:

Comment

Working...
          X