Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

svømming i offentlig bad

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• svømming i offentlig bad

Jeg har hørt et sted at slikt ikke skal skje i de siste seks ukene før termin og noen sier de siste fire ukene, hva er rett??? Jeg har i grunnen aldri tenkt over at jeg ikke kan bade, jeg.....Så nå lurer jeg på jeg må stå over familiestunden de neste månedene? Er i uke 35 nå. Er det noe forskjell på offentlig badebasseng og institusjonsbasseng?? Vi bader på min samboers jobb, som er et kurbad og jeg vet rensligheten er bedre der enn andre steder, men har det noe å si? :?:

Jeg vet sannelig ikke jeg. Men jeg fikk også høre når jeg gikk med tvillingene at jeg ikke skulle bade i bassengvann....Spennende å se om noen har noe faktaviten om dette

Comment

Hei! Hvis du ikke har vært plaget med underlivsinfeksjoner typ urinveisinfeksjoner etc eller nylig haft en blødning så er det ingenting i veien for att du bader speciellt som du har tillgang til et basseng, hvor det sannsynligvis er mindre bakterier enn i et vanlig offentlig basseng. Etter at slimproppen har gått hvis du nå merker det og ofte går den først da fødselen setter igang, så bør du unngå å bade da de da ikke lenger sitter noen beskyttende "kork" i livmorhalsen.

Comment

Working...
      X