Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Hvem er far?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hvem er far?

Hei!
    Jeg er i uke 12 og vet ikke hvem some r far. Selv om jeg regner ut alt kan jeg ikke utelukke nr 2 :? Det jeg har hørt om er at noen har fått tatt fostervannsprøve i siste halvdel av svangerskapet og derav en DNA-test opp mot minst et av alternativene. Min lege, jordmor og gynekolog kunne ikke svare på spørsmål om dette.... Lar det seg ikke gjøre? Nå vet jeg at ikke alle sykehus utfører slike prøver, og mitt sykehus er lite. Kan det være at jeg må til et større sykehus i regionen for eventuelt å få utført slik en test? Håper dere vet, eller kan finne litt ut om dette. Situasjonen er utrolig stressende både for meg og barnet. Begge aktuelle fedrene er informert og de er ikke noe mindre urolig for å si det pent. Jeg er singel og i fast jobb, og kan klare dette uansett utfall, men hadde kanskje kunne nytt svangerskapet litt mer hvis jeg hadde fått vite hvem som er far til barnet. Hilsen meg.

Hei! Skjønner at dette er vanskelig for deg men dessverre har jeg ikke kapacitet å forske videre på dette når ikke ens din "egen helsepersonell" kan hjelpe deg som er på plass og kjenner deg. Merkelig!
    Et tips er at du evt kan ta en fostervannsprøve på en privat klinikk men da må du betale selv. Ring til Volvat Medisinske Senter tel 22957500 i Oslo og spørr!

Comment

Working...
    X