Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Å kjenne liv..

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Å kjenne liv..

Er det mulig å kjenne liv så tidlig som i uke 9?

Jeg har de siste dagene kjent,når jeg ligger, en svak bobling "langt" nede i magen.
    Det kjennes absolutt ikke ut som luft i magen, for det er så svakt.
    Og det er som sagt bare når jeg ligger...
    Mest sannsynlig er det vel bare luft, men det er lov å håpe.

Jeg har jo gått gravid to ganger før, så jeg kjenner igjen følelsen.

Hej!
    Du kommer att kjenne liv tidligere nu siden du vet vad du ska kjenne etter! Men uke 9 er veldig tidlig som du selv sier. Frem mot uke 14- 15 er sannsynligheten mye større selv om det også er tidlig. Men spennende og koselig, uansett .
    Besøk Jordmorsenteret vårt:

Comment

Er du sikker på termin, for det skjer ju ibland , att man feks. er lenger på vei....
      Besøk Jordmorsenteret vårt:

Comment

Jeg er ganske sikker på termin, for vi hadde planlagt dette barnet.
        Dermed har jeg nedskrevet de dagene vi hadde sex.
        (Planlagt til punkt og prikke.) :oops:

Første dag i siste menstruasjon var 17.januar, og dagene vi hadde sex er:
        21.jan,25.jan,27.jan,1.feb(tror jeg hadde eggløsning den datoen.)

Ifølge de forrige syklusene jeg har hatt etter jeg slutta på p-pillen skulle jeg hatt mensen ca 15.februar, da har jeg en syklus på 30 dager.

Så uansett hvilke av disse dagene jeg har blitt gravid, skulle jeg være like langt på vei. Sånn ca 8-9 uker.
        I følge en kalender jeg har sett inne på stud.ntnu.no er jeg 9+3 idag, hvis jeg da går ut ifra første dag i siste menstruasjon.

Komplisert innlegg? Uansett, babyen kommer ut når den er klar samme hvor langt jeg skulle være på vei.

Comment

Working...
        X