Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Sikkert tegn?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sikkert tegn?

Sikkert tegn?
    I dag er det 6 dager siden eggløsning og jeg har hatt stikkinger i magen. Nå blør jeg også veldig..

Dette er mest trolig en festeblødning. Kan jeg glede meg over at jeg er gravid allerede nå? Eller bør jeg vente en uke og ta en test og glemme blødningene? (skal selvfølgelig ta en test uansett.. den ligger i skapet og venter.. Har mest lyst til og ta den i morgen.. men den viser vel ikke to blå før om en uke eller to. Eller??)

Jeg ser dette som et veldig sikkert tegn.. Hva syntes dere?

Hei! Vet ikke om du allerede skal ta dette som et tegn på at du er gravid. Synes det er litt rart at du blør veldig mye for kun å være en "festeblødning"(inplantasjonsblødning)? Kan jo faktiskt også være en for tidlig mens så jeg hadde ventet med test i alla fall til tidspunktet da du normalt sett skulle haft din vanlige mens eller ytterligere 1 uke. Har ikke mensen kommit da er det meget mulig du er gravid men nå tvivler jeg.

Comment

Jeg blødde bare en gang i går.. i dag er det borte. Jeg syntes det var litt mye som kom på en gang. Men men..

Jeg har også kjent på livmortappen og den er veldig vanskelig og nå og bakovervendt.. Den er heller ikke åpen, noe som den burde vært om jeg hadde fått mens..

En annen ting er at blødningen kom samtidig som jeg nøs. Jeg hadde truseinnlegg på pga at jeg hadde hatt litt utflod. Så nøs jeg og det kjentes ut som om jeg tisset litt på meg. Når jeg da tittet i trusen var det blod der.

Det kan jo hende at det virket ekstra mye fordi at jeg faktisk også tisset litt på meg.. (også et tegn er det ikke)

Ja, jeg får knyte meg med tålmodighet og håpe på det beste.

Comment

Working...
      X