Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Fosterbevegelser

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fosterbevegelser

Hei

Jeg lurer paa om det er normalt at babyen sparker mindre noen dager enn andre, og oom det er normalt at han sparker mindre naar jeg har en travel dag (ikke har tid til aa ligge nedpaa saa mye)?? Jeg er naa snart ferdig med 28 uker (i morgen).

Jeg har hoert at rundt 6 mnd er det en ny kritisk fase i svangerskapet. Er dette tilfelle?? Og i tilfelle hvorfor?? Kjenner noen som mistet 6 av 7 barn i 6 mnd...

Jeg tror jeg gleder meg for mye, saa jeg er livredd for at noe skal gaa galt :oops:

Jobber ogsaa fremdeles, 40 timer i uka, og er troettere og troetter hver morgen..motivasjonen er heller ikke noe saerlig...men det er vanlig tenker jeg :?

LeneB

Hej!
    Ja, det er vanlig att man kjenner barnet ulikt mye, men det viktige er att du ska kjenne babyn din ordentlig hver dag. Hvis man har det travelt er det ikke like lett o oppfatte bevegelserne hele tiden. Om det har varit stille
    lenge kan man prøve o drikke noe søtt, da plejer babyn sparke igjen. Hvis du er urolig ska du gå o be o få lytte på barnets hjertelyder.
    Besøk Jordmorsenteret vårt:

Comment

Working...
    X