Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Venter nr 5 og litt engstelig.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Venter nr 5 og litt engstelig.

Hei!
    Jeg har 4 barn mellom 7-17 år og 2 av hver.Nå er jeg gravid med nr5 og er 9+5 på vei.Har følt meg helt fin hele tiden,men har i de siste dagene hatt litt smerter i magen.Det kommer spesielt om kvelden og jeg er litt engstelig for hva det skyldes?Jeg sover godt om natten og kjenner ingenting da,og er helt fin om morgenen.Har aldri mistet før,og lurer på hvordan det kjennes ut og være gravid utenfor livmoren?Jeg skal til min første kontroll på mandag,og får vel da høre hva det er.Kanskje det er helt vanlig for enkelte når en er så tidlig i svangerskapet?Kan en få vondt i magen hvis en går og er engstelig?Håper dere kan svare meg på dette.På forhånd takk!

Hilsen mor til fire

Hej!
    Att vare gravid utenfor livmoren är forenligt med store smerter. Ellers att ha ont i magen i din uke kan bero på att leddbånd runt livmoren strekker seg i o med att livmoren sakte men sikkert vokser. Abortsmerter är veldig lik menssmerter o som oftest blöder man samtidlig. En del kvinner blir litt uppblåst i magen i starten o får nesten kolikklignende smerter pga. luft i magen eller treg mage. Nå håper jeg du har det bedre o att kontrollen på mandag er givende. Lykke til videre.
    Besøk Jordmorsenteret vårt:

Comment

Working...
    X