Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Kobberspiral, smerter etter innsetting

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kobberspiral, smerter etter innsetting

Litt om meg selv : Er 30 år, gift, har hatt to barnefødsler på 2 år. Begge med store styrtblødninger som komplikasjon etter fødsel.

Fikk satt inn kobberspiral på torsdag 22/5, dette gikk helt smertefritt. Har ikke hatt mens mellom mine to fødsler, og det er nå 15 mnd siden siste fødsel. Ammeslutt for 3 mnd siden. Etter innsetting har jeg hatt blødning, og mye verking og press konstant i begge sider av magen, med stråling nedover føttene av og til. Det er virkelig ubehagelig.Mye intens verking i et stor punkt ved korsryggen, men dette hadde jeg tidligere ved mens også. Men da på et lite punkt i samme område. Legen har antatt at dette er endometriosevev.

Det ble tatt gravitest før innsetting, også fordi jeg hadde merket ømhet i brystene de siste dagene. Testen var negativ. Brystene er fremdeles veldig ømme, er det vanlig i en slik situasjon ?

Huff, er litt skeptisk, da legen ikke informerte om at jeg ville kjenne noe ubehag, press og smerter etter innsettingen. Blir derfor svært takkenmlig for et svar

Har ingen feber, og blødningen er ulik vanlig mensblødning. Ikke spesielt rikelig.

- Sugar -

Hej!
    Att brystene er ømme pga kobberspiral er ikke tilfelle, kun om du har hormonspiral. Etter att man fått spiral er det vanlig att det gjør litt vondt feks som vid mens, men vedværende smerte som du beskriver er nog lurt att kontakta legen din om. Hvis du har fått en infeksjon har man utflod o feber i tilegg. Håper du snart føler deg bedre.
    Besøk Jordmorsenteret vårt:

Comment

Working...
    X