Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Blighted ovum

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Blighted ovum

Hei!

Var i dag 12 uker gravid, men en UL (privat) i dag viste ingen foster, kun en tom fostersekk. Vi prøvde lenge før vi endelig fikk positivt utslag på grav. test, 15 forsøk ligger bak oss. Heldigvis er vi så heldige at vi har en datter på 3 fra før, som det tok 6 prøveperioder å bli gravid med.

Jeg skal til utskraping på mandag, og lurer på hva jeg kan forvente meg?
    Har også hørt at man blir lettere gravid etter en spontanabort, gjelder dette også ved Blighted ovum? Vil så gjerne bli gravid fort!

Er det grunn til å forvente problemer framover, med hensyn til graviditet, eller bør jeg ha like gode prognoser til et normalt svangerskap som hvem som helst?

Takker for svar!

Vennlig hilsen
    En ulykkelig jupiter

Hei! Du burte kunne bli gravid igjen like lett som etter en vanlig abort men ibland kan det psykiske spille inn; vill man "for" intenst kan det låse seg. Nå finnes det jo også mange fysiske årsaker til hvorfor man ikke blir gravid og da kan man gå til gynekolog for å utredes men man sier at man i hvert fall skall prøve i 1 år før man gjør noe slik. En hel del prøver med akupunktur evt i kombinasjon med homeopati o blir på denne måten lettere gravide. Lykke til!

Comment

Working...
    X