Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

soling - bør man holde seg unna det?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• soling - bør man holde seg unna det?

Jeg er soltilbeder av rang, og virkelig nyter det fine været. Hørte forleden at det ikke er så bra for babyen at mamman soler seg, at det kan bli for varmt i magen...? Jeg er 29+5, og lurer på om jeg bør la være å sitte direkte i sola? Jeg ville trodd at det holdt at jeg passet på å ikke bli for varm - tusler litt ut og inn hele dagen, passer på å drikke masse osv - så er det da skadelig?
    :trott: Student,mamma,vaskedame, elskerinne,kokk,sjåfør,psykolog,mekler,datanaut osv for Krølle 2003 og Olings 2005, og han mørke mannen vi ser av og til :trott:

Hej!
    Du trenger ikke bekymre deg i det hele tatt. Att utsette babyn før ekstrem varme er selvfølgelig ikke bra, spesiellt ikke i de første månedene. Att f.eks. sitte i bastu kan man gjøre fordi man går raskt ut når det blir for varmt og ubehagelig. Soling i disse skjønne dagerne er ikke farlig ,for jeg utgår ifra, att du ikke ligger i solen så lenge i taget. Du skriver att du rør deg en del ,og går litt in o ut, høres veldig bra ut. Det du ska tenke på, hvis du ikke vet det, er att man får økt pigmentering når man er gravid, derfor er det viktig att du smører deg med høy faktor og helst ikke soler ansiktet da det kan gi varige mørke flekker i ansiktet 8) .Når det blir enda varmere ute så er det greit o gå in o ta en dusj emellanåt, lytt til kroppen og føl velvære og håper du kan nyde de lyse førsommerkveldene også.
    Besøk Jordmorsenteret vårt:

Comment

Working...
    X