Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Har vært på ultralyd i dag!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Har vært på ultralyd i dag!

Hei!
    Har vært på UL i dag! STOOOR opplevelse Alt så flott ut, fostret var veldig aktiv! Jordmor kunne ikke se at det var noe mellom beina på fostret,(hun fikk et veldig godt bilde av det) så hun mente at det var mest sannsynlig at det var jente. Kan jeg da slå meg til ro med det? Ville hun ikke ha sett det hvis det var gutt? Er 18uker+3dager på vei. Får man ikke vite helt sikkert, selv om det er mulig for jordmor å se det? Var så fasinert av det jeg fikk se på skjermen at jeg fikk ikke spurt så mye Det er egentlig ikke så viktig for meg å få vite hvilket kjønn det er, hovedsaken er at fostret er friskt og har det bra! Men det er jo litt praktisk å vite kjønn med tanke på shopping av klær og sånt

Klem Vendelin

Hej!
    Det stemmer nog att det blir jente. Når man tror att man ser att det blir en gutt, kan man bli overrasket om det kommer en jenta, det kan nemligen vare navelsnoren som har lagt seg mellom benen på barnet. Men man ser også tydelig guttens kjønn om man leter etter det på ultralydet. Oftest blir det riktig hvis den som utfører ultralydet mener det er en jentebaby.
    Besøk Jordmorsenteret vårt:

Comment

Working...
    X