Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

ROS TIL FORUMET!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ROS TIL FORUMET!

HEI!
    Har ikke noe spørsmål, men ville bare gi ros til forumet og jordmødrene her (og hele Mammanettet.com)! Dette er en kjempeflott tjeneste! Det er ikke alltid så lett å spørre legen eller jordmoren sin om ting man lurer på, mens man går gravid. Man føler seg kanskje litt dum og uvitende ved å spørre en masse "rare" spørsmål, iallefall gjør jeg det. Her er det ingen som får noen til å føle seg dum ved å spørre om noe! De som gir svarene har stor kunnskap og er svært dyktige. Gir gode råd, oppmuntring og trøst! Som gravid og førstegangsfødene har jeg vært innom utrolig mange mammasider, og synes helt klart at dette er den beste! Så tusen takk for at mammanettet.com finnes! OG tusen takk for svarene jeg har fått, de har hjulpet mye!

Klem Vendelin

Tusen takk, Vendelin ,fra oss på Jordmorsenteret , jordmødrene Ingeborg og Marie!
    Da får man lyst att fortsette å jobbe når man får så fin ros. Ser fram emot flere spørsmål !
    Besøk Jordmorsenteret vårt:

Comment

Takker

Takker for ros til forumet og sidene våre, Vendelin!

Jeg er helt enig med deg i at våre jordmor og helsesøster forum er gode forum til å stille spørsmål man ellers kvier seg for hos lege eller på helsestasjon.

Mamma til 3: Gründer, tidligere redaktør og fagansvarlig for Mammanett.no

Comment

Working...
      X