Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Tankenes påvirkning.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Tankenes påvirkning.

Hei!

En litt difus overskrift der, men det jeg lurer på er om negative/triste/redde tanker kan fremskynde en spontanabort? Jeg blir helt dårlig av tanken, leser alt jeg kommer over det som kan gå galt, og føler meg psykisk nedfor allerede! Er i andre prøveperiode bare..

Det forekommer jo så altfor ofte har jeg inntrykk av. Er redd jeg kommer til å slite mye med dette.Har opplevd at en i familien (kusine) mistet datteren før hun var året.Dette er ti år siden, men jeg tenker på det hver gang jeg ser henne! Ønsker meg så sterkt et barn, men jeg må innrømme at jeg er livredd!:oops:

Hilsen
    Marimor
    :smiley229 :smiley229

Hej!
    Ja, man blir urolig lett når det gjelder barnen sine, men att man har sådan kraft att negativa tankar kan framkalla spontanabort er ikke sannsynlig. Det som er viktig for deg, tror jeg, er att etablere en god kontakt med en jordmor der du bor, som i sin tur kan lose deg videre til noen som du kan få prata med för att få klarhet i din engstelse. Det finnes folk som er utdannet i bla. födselsansgt eller annen angst / uro i forbindelse med svangerskap. Ring til din helsestasjon eller noen annen jordmor som du kanskje kjenner til.
    Besøk Jordmorsenteret vårt:

Comment

Working...
    X