Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Samtale med fødestedet???

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Samtale med fødestedet???

Hei

Jeg fødte for snart 2 år siden, men tenker enda ofte på fødselen og prøver å finne ut hva som egentlig skjedde.
    Ble satt i gang 2 uker før termin pga. morkakeløsning ved forrige fødsel hvor jeg mistet min lille baby.
    Hadde ingen komplikasjoner. var frisk og rask hele svangerskapet og blodtrykk ol. var helt fint hele tiden.
    Jeg fikk modningspiller 3 ganger uten særlig effekt. Men ca 1 time etter siste pille begynte jeg å blø noe helt forferdelig og ble kjørt til keisersnitt i hui og hast.
    Spurte mange ganger mens jeg var på barsel hva som skjedde. Svaret jeg fikk var at de valgte å ta keisersnitt pga. min samboer så så bekymret ut???? Dette er det eneste svaret jeg har fått på blødningen og hvorfor dem tok keisersnitt.
    Det jeg lurer på nå er om det går ann å få en slags samtale ol. med noen på sykehuset nå så lenge etter?
    Har veldig lyst på flere barn, men med en dødfødsel og et k.snitt jeg ikke vet hva som skjedde på tør jeg rett og slett ikke. Ikke enda hvertfall.
    Lurer også på hvor fort får en reise hjem fra barsel etter et k.snitt? Ved vanlig fødsel er det vel 6 timer. Finnes det noen slik grense ved k.snitt også.
    Ble veldig rotete og langt dette her. Takk for at du tok deg tid til å lese.

Hej Tessi!
    Ja, visst kan de hjelpe deg på sykehuset selv om det er 2 år siden sist. I ditt fall tror jeg det er en absolut nödvendighet att få samtal om vad som tidligere har hent. Ta kontakt med jordmor på din helsestasjon så hjelper hun deg att få bestille time til ett samtal på födeavdelningen. Normal liggetid etter ett ukomplisert keisersnitt er 5 - 7 dager. Man får lov att tidligst gå hjem 2 timer etter en normal födsel.
    Besøk Jordmorsenteret vårt:

Comment

Working...
    X