Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

SA???

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• SA???

Hei!
    Prøver å bli gravid igjen, men ammer fortsatt mitt første barn litt (15 mnd) og er derfor litt uregelmessig. Derfor bruker jeg Fertility awareness method for å finne ut når jeg har EL.
    Jeg vet derfor at jeg hadde EL 3/6 og skulle da hatt mensen 17/6. Den kom ikke da og tempen har forholdt seg høy tom i dag og da fikk jeg mensen. Etter det jeg har lest er man gravid dersom tempen forholder seg høy i 18 dager eller mer og idag var det dag 18. Betyr det at dette er en SA??
    Skjønner ingenting jeg!
    Er det veldig vanskelig å bli gravid mens man fortsatt ammer??? Jeg mener EL er jo der, ,men blir egget svakere eller mindre fruktbart eller noe?? Jeg tenker ikke å slutte å amme ennå uansett hva du svarer, men jeg bare lurte!
    Takker for svar
    Hilsen may

Hej! Da barnet ditt er 15 måneder så utgår jeg ifra artt du ikke fullammer o da har du egglösning som vanlig og det er ikke dårligere kvalitet på noen måte. Men du kan ha haft en spontanab , det er ju nokså vanlig. Du kan lese mer om det på graviditetsindex i den lile ruten til venstre,
    Besøk Jordmorsenteret vårt:

Comment

Working...
    X