Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Svangerskapsforgiftning

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Svangerskapsforgiftning

Hva er egentlig høyt blodtrykk? Mitt svinger hele tiden, fra kontroll til kontroll omtrent - er nå i uke 39, og sist uke var trykket 130 over 90 - uken før der igjen 150 over 95, har eggehvite i urinen og har fått beskjed om å ta det med ro. Hva menes med det? Skal jeg ligge på sofaen eller kan jeg gjøre ting jeg ikke synes er slitsomt? Jeg er litt usikker på den balansegangen der.....har ikke lyst til å legges inn til observajon, noe som ville bli konsekvensen om jeg ikke var "snill og lydig" som jordmora mi sa he he.
    Har hatt noe ødemer, men det virker som om det er blitt bedre nå, kan det være et tegn på at ting er på gang snart? Jeg r så leiiiiii.....
    Har magen mellom knærne snart.....
    :trott: Student,mamma,vaskedame, elskerinne,kokk,sjåfør,psykolog,mekler,datanaut osv for Krølle 2003 og Olings 2005, og han mørke mannen vi ser av og til :trott:

Hej! Ditt blodtrykk er fortfarande ok. Ibland ser man att de som har høgre blodtrykk mot sluttet føder litt tidligere. Eggehvite har nesten alle fordi att nyrerne lekker eggehvite i svangerskapet. Inget att engste seg for. Att ta det med ro betyder , ingen stress o ligge i hvile noen ganger / dag. Man pleier o kjenne ganske tydelig når det blir for mye.
    Besøk Jordmorsenteret vårt:

Comment

Working...
    X