Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Snart i fødsel..?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Snart i fødsel..?

Våknet tidlig i går morges med brun slimete utflod - dette vedvarte utover dagen - var dette slimproppen? I går kveld/natt har jeg begynt å få rier...tror jeg, det er i hvert fall veldig vondt nederst i magen når det strammes - sammentrekningene kommer med ujevne mellomrom, men er skikkelig vonde. Har slimete utflod fortsatt, men nå med friskt blod.
    Kjenner det kun foran nederst i magen, omtrent fra hoftehøyde og ned. Er mormunnen i ferd med å åpne seg?? :?:
    :trott: Student,mamma,vaskedame, elskerinne,kokk,sjåfør,psykolog,mekler,datanaut osv for Krølle 2003 og Olings 2005, og han mørke mannen vi ser av og til :trott:

Hej.
    Det høres ut som om det er slimproppen som har gått. Etter det kan det ta noen dager til førræn man føder.
    Mormunnen åpner seg kun med hjelp av rier så har du ikke fått det ænnu så er mormunnen fremdeles lukket eller kanskje åpen 1/2-1 cm.
    Nu skrev du ikke termindato men jeg antar att du er vid termin, hvis ikke må du ta kontakt med sykehuset med tanke på blødningen. Lykke til med fødseln.
    Besøk Jordmorsenteret vårt:

Comment

Working...
    X