Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Spiral??

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Spiral??

Hei
    jeg bruker før første gang spiral, etter to fødsler. Etter innsetting så blødde d litt, har hatt en liten mellom blødning og en uka med mens(tror jeg) blødde da veldig masse. Det sies at man blør mer med spiral. Denne mnd her så har jeg hatt små vondt og litt blødning av og til i en uke nå. Jeg er av den person som tenker alltid det værste, som for eksempel at jag skal ha graviditet utenfot llivmor.

Bør jeg kontakte lege eller skal jeg vente litt til og se hvordan d utvikler seg? Mensen min har den kanske ikke kommet ordenligt i gang?
    Det er snart 5mnd siden siste fødsel!

Angelica

Hej .
    Graviditet utanfør livmoren gjør veldig vondt, det tror jeg ikke det er, men som du førstår er det begrenset vad man kan gjøre via nettet. Er du bekymred så ta kontakt med lege. MEN , vad har du før spiral? Er det hormonspiral så har man en del bivirkninger de første 3 mån. o da gjerne som litt blødninger da og da. De blødningarna går over o så får man små blødninger vid mens. Kobberspiral gjør att man får mer blødning og mer smerte vid mens. Det går sjelden over. 5 måneder etter fødseln har sikkert ikke din mens kommit regelmessigt igang ænnu. Nær vi setter in spiraler så har vi alltid pasienten på återbesøk etter 3 mån før att se att allt ser bra ut, kanskje du skulle be att få ett besøk før att sjekke att allt ær som det ska.
    Besøk Jordmorsenteret vårt:

Comment

Working...
    X